ДОСТАВКА І ОПЛАТА

Ми раді повідомити, що наш інтернет-магазин Paul Mitchell від єдиного офіційного дистриб’ютора в Україні відновлює роботу.
Поки доставку здійснюємо Новою Поштою 2 рази на тиждень (вівторок та четвер). Доставку сплачує покупець, вартість доставки – згідно з тарифами НП. Методи оплати – 100% передплата картами Visa, MasterCard через LiqPay та на рахунок за реквізитами компанії (за допомогою будь-якого банківського додатку). Тел. +38 063 990 52 68.

СПОСОБИ ДОСТАВКИ

Доставка продукції Paul Mitchell® здійснюється до відділення Нової Пошти на території України.

Доставка до відділення Нової Пошти

Доставка замовлень Новою поштою здійснюється як у межах, так і за межі населеного пункту, де знаходиться салон, вибраний вами при оформленні замовлення. Доставка замовлень до відділення Нової Пошти протягом 3-5 робочих днів, доставку замовлення Ви оплачуєте за тарифами Нової Пошти.

При оформленні замовлення вкажіть номер та адресу відділення Нової пошти, на якій ви бажаєте забрати замовлення. При отриманні посилки необхідно мати при собі паспорт, ПІБ у паспорті повинні співпадати з даними, вказаними при оформленні замовлення.

Увага! Посилка знаходиться на відділенні Нової Пошти 5 робочих днів, потім вона буде повернена назад. Якщо Ви хочете затримати посилку, відправлену післяплатою, ще на кілька днів на відділенні, то для цього Вам потрібно буде внести мінімальну передоплату 100 грн на картку, сума післяплати буде зменшена на розмір авансу.


СПОСОБИ ОПЛАТИ

Оплата на реквізити компанії

Оплата карткою за реквізитами на рахунок компанії ТОВ «Б’ЮТІ БУТІК УКРАЇНА» — це найбезпечніший спосіб оплати з мінімальною комісією всього 3 грн — ви просто вводите отримані реквізити в Приват24 або будь-якому іншому платіжному додатку та сплачуєте карткою на рахунок компанії.

 

Оплата кредитною карткою через систему LiqPay

Ви можете сплатити замовлення банківською карткою через систему LiqPay прямо на нашому сайті. Сума платежу має відповідати вартості вашого замовлення. Також ви оплачуєте комісію за переказ грошей згідно з тарифами системи LiqPay. У разі успішної транзакції ви отримаєте підтвердження оплати.

 

Післяплата Новою поштою – тимчасово недоступний

Післяплата Новою поштою – найдорожчий спосіб оплати – ви сплачуєте комісію за переказ за допомогою Нової пошти.


ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Закон «Про захист прав споживачів»

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», встановлюється перелік товарів належної якості, які ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛІГАЮТЬ: парфумерно-косметичні товари; гребінці, гребінці та щітки масажні; товари в аерозольній упаковці та інші товари, не пов’язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.

Умови повернення товару, що входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994

Усі претензії до товарів, що входять до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994, приймаються лише у момент доставки та за умови збереження цілісності упаковки.

Претензії щодо зовнішнього вигляду товару та комплектації замовлення приймаються тільки в момент доставки або отримання товару в присутності менеджера салону, де ви забираєте замовлення, або кур’єра, який доставив вам замовлення, або співробітника Нової пошти, що видав вам посилку.

Для цього уважно огляньте товар, не порушуючи цілісності упаковки, щоб переконатися, що вам доставили те, що ви замовляли, і вас влаштовує зовнішній вигляд товару.

Якщо товар вам не підходить, і цілісність упаковки не порушена, ви можете від нього відмовитися, але зробити це ви можете тільки в момент доставки.

Товар може бути повернений після факту хоча б одноразового використання чи пошкодження упаковки.

Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур’єра, покинули салон краси або відділення Нової пошти, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам та вашим очікуванням.

Умови повернення товару, що не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994

В асортименті нашого магазину є електроінструменти (фени, стайлери, плойки). За Законом «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з дня оплати замовлення покупець може повернути куплений в інтернет-магазині товар та отримати його вартість.

Повернути продукцію можна лише в тому випадку, якщо продукція не використовувалася. Обов’язковою умовою є цілісність фабричної упаковки, збереження всіх ярликів, бирок і наклейок зі штрих-кодами на товар!

При поверненні товару відшкодовується покупцю лише вартість товару, вартість ж за пересилання не повертається, пересилання оплачує покупець.

Товари в пошкодженому пакуванні, а також в упаковці з написами, позначками поверненню не підлягають. У разі повернення товару, що пропонується у складі комплекту, необхідно повернути тільки той товар, який вам не підійшов.

Обмін та повернення товару неналежної якості здійснюється на підставі Заяви, заповненої та підписаної Покупцем. До Заяви має бути додана інформація про документи, що підтверджують факт та дату покупки.

Продавець має відповісти на претензію протягом десяти днів. Продавець має право здійснити експертизу товару. Якщо за результатами перевірки якості та експертизи буде доведено, що за цей недолік відповідає Продавець, вимога Покупця буде задоволена. В іншому випадку Покупець буде зобов’язаний компенсувати Продавцю всі витрати, пов’язані з проведенням експертизи, зберіганням та транспортуванням цього товару.

Натисніть кнопку, щоб скачати форму заяви, якщо товар був оплачений онлайн на сайті.